Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Νατάσα Θεοδωρίδου & Έλενα Παπαρίζου - Λάθος Αγάπες (Νέο τραγούδι)


 Μια συνεργασία έκπληξη!!! Ένα υπέροχο τραγούδι ντουέτο που ερμηνεύουν η Νατάσα Θεοδωρίδου με την Έλενα Παπαρίζου με τίτλο «Λάθος Αγάπες» Ο Γιώργος Θεοφάνους υπογράφει τη μουσική ενώ ο Θάνος Παπανικολάου τους στίχους.
 Την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου, ο «Βοτανικός» ανοίγει τις πύλες του με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και την Έλενα Παπαρίζου να μας υποδέχονται πιο εντυπωσιακές από ποτέ. Συντροφιά τους θα έχουν τον αγαπημένο Λευτέρη Πανταζή σε guest εμφάνιση.



Στιχοι:

Δεν ξέρω τι συμβαίνει τι ρόλο παίζει η τύχη μου
γιατί όσοι δίνουν πόνο κολλάνε στο μαγνήτη μου
στηρίζομαι σε κάποιον μα καταλήγω σπίτι μου

Δεν ξερω τι συμβαίνει γιατί συνέχεια χάνομαι
σε αγκαλιές που κόβουν κομμάτια ότι αισθάνομαι
παγίδα είναι τα χάδια και γω συνέχεια πιάνομαι
χωρίς αιτία πιάνομαι

Πάντα με λάθος αγάπες ξέρω μονάχα να μπλέκω
σε τοίχους πάνω να πέφτω και να προσφέρω ότι έχω
πάντα με λάθος αγάπες ζω την καρδιά μου για χρόνια
με σ'αγαπω που ξεβάφουν πάνω σε άδεια σεντόντια
Λάθος αγάπες, Λάθος αγάπες Λάθος αγάπες

Δεν ξέρω αν μου παει ο ρόλος μες το δράμα μου
μα δεν αντέχω άλλο αλάτι μεσ' το τραύμα μου
αυτός που θα πιστέψει σε μένα είναι το θαυμα μου

Δεν ξερω αν μου παει απόλυτα ν' αφήνομαι
για τις επιλογες μου εγω μονάχα ευθύνομαι
κουράστηκα να πέφτω κουράστηκα να δίνομαι
στο τίποτα να δίνομαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.